Een app-gebaseerd, gepersonaliseerd voorstel aan klanten leveren

Een direct kanaal naar de klant kan een waardevolle asset zijn. Een mobiele app kan precies dat bieden. Mensen zijn gewend om apps te gebruiken om hun ervaring te personaliseren en aan te passen, zoals ze doen bij sociale media of andere veelgebruikte apps.

De producten die uw organisatie aanbiedt, kunnen op deze manier ook worden aangepast en toegespitst op de behoeften van de klant. Deze apps integreren in de backend van de organisatie en voldoen aan de beveiligings- en andere compliance-regelgeving die voor uw organisatie relevant zijn.

klanten die met ons hebben samengewerkt om deze verandering tot stand te brengen

Image holder
Image holder
Image holder
Image holder
Veranderingen doorvoeren met onze klanten

Voorbeelden

Verzekeren aantrekkelijk maken voor de social media generatie

Kroodle, een initiatief van Aegon, lanceerde innovatieve verzekeringen waarbij het mogelijk was om op basis data over een lagere premie aan te bieden. Worth kreeg de opdracht om in samenwerking met het team van Kroodle een webapplicatie te ontwikkelen die de benodigde data verzamelt om een aanbod te kunnen doen.

Aegon zag dat er behoefte was aan een veilig, gemakkelijk te gebruiken applicatie. Het product moest potentiële klanten enthousiast maken om op een nieuwe manier verzekeringen aan te vragen. Het moest hen motiveren om de gegevens die Aegon daarvoor nodig had, op een eenvoudig te delen via een social log-in, maar wel op een veilige manier. 

Verder lezen
Project

Transformatie van online onderwijs voor internationaal exameninstituut

Cambridge Assessment is een internationaal exameninstituut dat examens, certificeringen en toetsen aanbiedt aan meer dan 100 miljoen cursisten in 170 landen. Het instituut wilde een andere aanpak voor het ontwikkelen van nieuwe dienstverlening om de concurrentie uit de branche bij te blijven op het gebied van digitale technologieën. 

Vanwege de verouderde eigen technologie, het ontbreken van kennis over design thinking, een methode is bij uitstek geschikt voor het oplossen van complexe problemen en expertise op het gebied van digitale innovatie, was het bedrijf op zoek naar een partner die hen in deze transformatie kon helpen.

Verder lezen
Project

Google niet, maar ‘momo’ vanaf nu je ideale stedentrip met het innovatieve platform van time to momo.

Voor veel mensen zijn reisgidsen van time to momo dé manier om een stad te ontdekken. Hier vind je de leukste restaurants, een echt fijn hotel midden in de stad en weet je welke welke wijken in Berlijn, Parijs of welke stad in Europa je het beste kunt bezoeken. Naast de reisgids heeft time to momo met een app en website de volgende stap gezet om een nog persoonlijker advies te geven op basis van jouw voorkeuren. 

Ga je met je gezin op pad, of juist alleen een stad ontdekken, ben je al vaker geweest of ga je voor het eerst, wil je gaan winkelen of musea bezoeken? De kans is groot dat je op zoek bent naar een andere invulling van jouw stedentrip dan iemand anders. Time to momo maakt een unieke voorselectie waarmee het zoeken naar een hotel een stuk eenvoudiger wordt. 

Verder lezen
Project
Artikelen die nuttig kunnen zijn

Inzichten

Ontwerp betere digitale producten: de rol van UX onderzoek in het designproces

Een solide strategie voor je visie

Maak van digitale innovatie business as usual: 4 tips

Herken je dit doel?

Laten we contact opnemen en onderzoeken hoe we jouw initiatief succesvoller kunnen maken. Wat beschrijft jouw situatie het beste?